LIST „DAN“ U POSJETI SRPSKIM FUDBALSKIM REPREZENTATIVCIMA U HOTELU SPLENDID, jul 2009.

DAN U POSJETI SRPSKIM FUDBALSKIM REPREZENTATIVCIMA

Slika

Vlada i „Drago“ uživaju u „Splendidu“

~Velelepni Hotel istinska baza srpskih fudbalera. Vidić i Pantelić prethodili Stojkoviću i Dragutinoviću. Sedam tetovaža na tijelu Seviljinog beka

Budvanski hotel „Splendid“ već neko vrijeme istinsko je utočište srpskih fudbalskih reprezentativaca. Nemanja Vidić je prošli vikend sa sinom proveo na odmoru u njedrima veleljepnog hotelskog zdanja, a neposredno nakon toga u Bečiće su stigli Ivica Dragutinović, Vladimir Stojković i Marko Pantelić. Došao je i Miško Bogdanović, već duži niz godina najbolji igrač malog fudbala u Srbiji.
Doskorašnji centarfor berlinske Herte, Marko Pantelić je zbog porodičnih obaveza juče otputovao za Beograd, a u „Splendidu“ su ostali, da „isprate naše pisanje“ Dragutinović i Stojković.
– Ostajemo ovdje sve dokle ne objavite da se nalazimo u „Splendidu“, u najboljem i najsadržajnijem hotelu na Balkanu. Ostaćemo da vidimo da je i neki pisani medij u Crnoj Gori zabilježio da smo tu, pa makar to trajalo do kraja avgusta, sa šalom su nas dočekali reprezentativci Srbije.
– Ovdje nam je lijepo, i zašto bismo odlazili, a ako i odemo brzo ćemo se vratiti. Vlada mora ići da traži klub, a ja sam rasterećen. Za majstora nema problema, no moj drug će ostati bez kluba, šalio se Dragutinović na račun golmana iz Sportinga.
Nije ni Stojaković ostajao dužan, ali prevashodno je govorio o planovima.
– Idem za Lisabon da vidim kuda ću dalje. Imam važeći ugovor sa Sportingom, ali najbolje bi bilo da me puste da idem. Ima zainteresovanih klubova pa što bih se „pregonio“ sa trenerom koji me neće, ne branio a platu primao. Spreman sam da idem, i sve ću uraditi da se dogovorimo.
Popodne sa srpskim reprezentativcima protekao je u šaljivom tonu, a dominirale su fudbalske teme. Jednoglasni su da će deveti septembar biti istorijski za ovu selekciju, ali i da će se srpska reprezentacija plasirati na Svjetsko prvenstvo.
– Nije sve jedno ako direktno ili kroz baraž odemo na Svjetsko prvenstvo. Sve je u našim rukama i nadam se da ćemo prvu meč loptu, onu 9. septembra iskoristiti i obezbijediti karte za jug Afrike, siguran je srpski dvojac. No, ako to bude i kroz baraž neće mariti. Glavno je da se ugleda rog Crnog kontinenta.
Lijepo je Srbima u „Splendidu“, žali Dragutinović što je Marko morao da ide, kako reče „imali bi i vi novinari, zasigurno mnogo dobrih tema za razgovor“, kažu Vlada i „Drago“, kako su Španci „prekrstili“ izvanrednog defanzivca Sevilje i srpske reprezentacije.

Limsko pecanje

Dragutinović je jednostavan, neposredan, otvoren…, iz prvog kontakta se vidi, lijepo vaspitan i veoma predusretljiv čovjek. Naučio je to, kako kaže, u rodnom Prijepolju.
– U Prijepolju sam počeo sa fudbalskom karijerom. Tamo su mi roditelji i mnogo, mnogo društva. Sve ih volim i pozdravljam, jer znam da se Dan čita.
Svraćaš li u rodni grad?
Svraćam. Kada sam dolazio ovamo bio sam nekoliko dana.
A u odlasku?
– Neću. Idem direktno za Beograd pa za Sevilju.
Šta radiš kada si u Prijepolju?
– Družim se. To su sjajni ljudi. To je moje društvo, to je moj grad. Pecam ribu na Limu.
I kupaš se?
– Ponekad.
Je li boja sa Lima?
– Ima je i sa Lima i iz Bečića. Iz „Splendida“.

„Ko je bolji?“ „Ja!“

Sve uslove imamo ovdje u „Splendidu“. Odmaramo se, treniramo, plivamo, ali nekako nam najbolje padne tenis kažu Vlada i „Drago“, a na pitanje ko je bolji: odgovaraju uglas. „Ja!“
Provjerili smo, Miško Bogdanović je „peglao“ reprezentativnog golmana, dok je njegov poslednji grudobran, pred protivničkih projektilima, Ivica Dragutinović, na zagrijavanju uvježbavao poteze. Morali smo u redakciju da spremimo ovu priču, kako bi naši sagovornici „što prije oslobodili sobe drugim gostima“, ali u Hotelu smo dobili sve pohvale na račun poznatih gostiju.
Svi su zadovoljni, naravno.

Sedam tetovaža

Vladimir Stojković, a naročito Ivica Dragutinović svoja tijela ukrasili su tetovažama.
– Na mojim, uglavnom rukama i nogama, sedam je tetovaža. Sve su vjerskog, pravoslavnog značaja i svaka je vezana za pojedine detalje iz mojeg i života moje familije.

Veselin Drljević

http://www.dan.co.me/index.php?nivo=3&rubrika=Sport&clanak=194362&najdatum=2009-07-14&datum=2009-07-15

Постави коментар