Vasilije Marić iz Herceg Novog izrazito ugroženi Srbin u Crnoj Gori

SRBIN IZ INATA

Petak, 18. Februar, 2011.| Autor: Gojko Filipović

Živa legenda Herceg Novog Vasilije Marić pružio podršku Partizanu na gostovanju Jadranu

 

Srbenda iz Novog!
Vaterpolisti Partizana protutnjali su Herceg Novim, savladali Jadran u 1. kolu četvrtfinalne faze Dalekovod Evrolige sa 13:8 i redom istakli da su se osećali kao da su igrali kod kuće. Među brojnim navijačima srpskog šampiona izdvojio se Vasilije Marić.

Kad se pojavio, svima je skrenuo pažnju na sebe i pokazao koliko mu Srbija i sve srpsko leže na srcu.
– Ja sam ovde navijao ne samo za Partizan nego i za Srbiju. I to protiv „legije stranaca“. Jer u Jadranu nema nijednog igrač koji je odavde – počinje deda Vasa i otkriva da mu sportovi na vodi nisu nimalo strani:
– Još 1946. godine bio sam pionirski prvak Jugoslavije u plivanju. Ceo život bio sam u Jadranu, braća su mi plivala, ćerke su mi bile najbolje u svim disciplinama. Bio sam reprezentativac u podvodnom ribolovu. Pokojni brat mi je bio reprezentativac Jugoslavije u vaterpolu (Zoran Marić, prim. aut.). Mi smo sportska familija.

* Zar ne bi trebalo onda da navijate za Jadran, u kojem ste, kako kažete, proveli ceo život?
– Ne. U knjizi koju su izdali samo za moje ćerke, iako su bile najbolje, nije bilo mesta. Ne sviđa im se što sam veliki Srbin.
* Da li je to zbog načina na koji pokazujete da ste opredeljeni za srpstvo?
– Vidite, ja sam iz mešovitog braka. Moja je majka čistokrvna Srpkinja, a otac velikosrbin. Najčistiji mešani brak.

* Da li ćete doći u Srbiju?
– Doći ću i sto odsto na vaterpolo.

* Ne delujete kao da vas nešto muči. Utisak je da ste potpuno zadovoljni i srećni?
– Znate zašto je to tako. Zato što mi je svejedno hoću li umreti sad ili za sto godina. Video sam svašta u životu. Od ovih desetak ljudi koji ovde sede, bar osmoro su špijuni. Možda sam ja prvi među njima.

* To su krupne reči…
– J… ga, takav sam. Ne volim kukavice – zaključio je Vasilije punog srca nakon trijumfa Partizana.

Umirem polako, ali sigurno

Vasilije Marić naglašava da u Beograd dolazi kako bi posetio lekara i video kakvo mu je zdravstveno stanje.
– Dođem tamo kod lekara. Realno, ja i dok sedim ovde sa vama, umirem. Tako je to. Imam problema s krvnim sudovima, 76 godina sam proživeo i normalno je da odlazim. Možda još večeras, možda kasnije, ali umirem – rekao je simpatični deda Vasilije.
Uz sve želje za još mnogo godina poživi i s radošću zbog budućeg susreta, na Banjici recimo, ostavljamo srpskog „kralja“ Herceg Novog da uživa uz pivo (zamera što nema srpskog u ponudi) u iskrenom životu.

http://www.kurir-info.rs/sport/srbin-iz-inata-75701.php

Оставите одговор

